De organisatie van onze gemeente kent 3 afdelingen, te weten Bedrijfsvoering, Dienst-verlening en Leefomgeving. De afdeling Dienstverlening bestaat uit diverse teams (waaronder het team VTH) die zich bezig houden met de levering van producten en diensten aan burgers, bedrijven en instellingen. 

Als administratief ondersteuner binnen het team VTH ondersteun je collega’s van het team bij de administratie en verwerking van binnengekomen stukken in de digitale systemen. Ook zorg je voor de afhandeling van enkelvoudige aanvragen voor vergunningen zoals bijvoorbeeld driehoeksborden, collectes, voorwerpen op de weg en kappen van bomen. En draag je zorg voor bijvoorbeeld de administratieve afwikkeling van sloopmeldingen asbest en het verstrekken van een gehandicaptenparkeerkaart. Tenslotte vervul je ook de rol van marktmeester. Voor klanten ben jij het aanspreekpunt van de gemeente op de genoemde werkgebieden. In dit kader adviseer en informeer je klanten. 
 

Jij

Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding. In je werk ga je systematisch en accuraat te werk. Daarbij ben je in staat om een zaak goed te analyseren en neem je het initiatief de benodigde acties uit te zetten en op te volgen. Je hebt affiniteit in het werken met systemen en weet je snel het gebruik van programma’s eigen te maken.

Je bent in staat om op verschillende niveaus te communiceren zowel mondeling als schriftelijk. Helderheid en duidelijkheid zijn voor jou belangrijk in je communicatie en in je relatie met anderen, waarbij je te allen tijde service- en klantgericht blijft. Als collega hecht je waarde aan een goede samenwerking.

Als je daarnaast ook beschikt over overtuigingskracht, en stressbestendig bent, dan zal je je bij ons thuis voelen. En tenslotte, maar zeker niet minder belangrijk, zoeken we een leuke collega en een teamspeler waar we op kunnen bouwen en vertrouwen.
 

Wij

Onze medewerkers zijn onze grootste kracht. 
Wij zijn een informele en resultaatgerichte organisatie met korte lijnen en een goede samen-werking tussen de collega’s en met ons bestuur. Door samen de handen uit de mouwen te steken bouwen we aan een duurzame en toekomstbestendige gemeente. 
We zijn een kleinere gemeente met ruim 80 collega’s, wat maakt dat veel medewerkers een breed en afwisselend werkveld hebben. Onze organisatie kent een goede mix van ervaring en kennis in zowel overheid alsook het bedrijfsleven.
 

Dit bieden we jou

Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je een aanbieding gebaseerd op functieschaal 7 met een salaris van maximaal € 3.612,00 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Het betreft een structurele functie voor 16 uur per week. Daarnaast bieden wij natuurlijk prima arbeidsvoorwaarden vanuit de CAO Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. Dit IKB kun je bijvoorbeeld maandelijks laten uitbetalen of sparen voor een latere uitbetaling. Je kunt er ook verlof voor kopen of op een fiscaal aantrekkelijke manier je reiskosten vergoed krijgen. Aanvullend bieden wij uitstekende lokale arbeidsvoorwaarden.


Meer informatie over wat werken bij onze gemeente te bieden heeft en hoe onze collega’s dit ervaren vind je hier op onze website

Zijn wij een match?

Spreekt dit je aan en wil je samen met ons groeien? Dan komen we graag met je in contact.


Wil je meer weten over de functie neem dan telefonisch contact op met mevrouw Marjolein Crins, coördinator team VTH, via telefoonnummer 045 5448323.


Wil je meer weten over de selectieprocedure neem dan telefonisch contact op met onze P&O-adviseur Tineke Mommertz via 045 5448383.


Je kunt solliciteren door je curriculum vitae en motivatiebrief uiterlijk 22 mei a.s.te uploaden via igom.nl(externe link)